Welcome 2 UnKnowN Guild Forum

Have(^.*)Fun
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 PADAH MENIPU...

Go down 
AuthorMessage
Apek_down(dido)

avatar

Posts : 8
Join date : 2008-06-20
Age : 28
Location : jb skudai

PostSubject: PADAH MENIPU...   Fri Jun 20, 2008 6:56 am

Dalam satu kampung, sorang cucu tinggal dengan datuknya
sebab kedua orang tuanya pergi menoreh getah. Si datuk ni kira
merangkap baby sitterlah kononnya.

Satu hari si cucu pulang ke rumah daripada bermain-main lalu
bertanyalah kepada datuknya "Tok, tadi Dol cakap pelir...Pelir tu
Apa tok?." Terkejut datuknya. Tapi dengan selambanya dia berkata "Pelir tu songkoklah, macam atuk pakai ni"
Ooooo macam tu kata si cucu.

Pada hari lain pula si cucu bertanya lagi. "Tok, tadi Minah sebut burit.. apa ke bendanya tu tok?" Terkejut bukan kepalang datuknya.....Tapi dengan selambanya jugak dia menjawab "Alah...itu kain..yang emak kau pakai tu."

Satu hari yang lain pula si cucu bertanya lagi..."Tok melancap tu
apa?" Si datuk malas nak melayan lalu dikatakannya melancap tu makan nasi.

Akhirnya si cucu bertanya lagi .."Tok, berjubur tu apa?" ".. Alaah Kau ni banyak sangat bertanya..berjubur tu macam ayah dan mak
kau..kerjanya menorehlah."

Suatu hari yang panas datanglah Tok Penghulu berkunjung ke
rumah kanak-kanak tu..selepas diberi salam beberapa kali lalu
dijawap oleh kanak-kanak tu..

"Datuk kau ada?" Tak ada tok penghulu. "Dia pergi kedai..Naiklah tok penghulu." Tok penghulu pun naik sambil mengipas-ngipas dengan songkoknya.

Lalu berkata budak yang keletah itu. "Tok penghulu, kalau
panas sangkutlah pelir tu kat dinding"

Terkejut yang amat sangat tok Penghulu tu.

"Ehhh mana abang kau?
Ada kat dapur tengah melancap" "...
Kakak kau?" "..
ada kat sungai tengah basuh burit..banyak burit dia kena basuh."

"Mak ayah kau?"
Eeeh tok penghulu kan hari tak hujan berjuburlah mereka."

~~~Lalu tok penghulu pun pengsan....WAKAKAKA!!!!:-D

THE MORAL OF THE STORY IS.......

JANGAN CAKAP BOHONG PADA BEBUDAK.....!!!=
Back to top Go down
View user profile
NoFe4R

avatar

Posts : 3
Join date : 2008-06-20

PostSubject: Re: PADAH MENIPU...   Fri Jun 20, 2008 7:12 am

lol! lol! lol! lol!


hahaha!
gila ka pa!
stai aaa ayat ni!
baguih2!


lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Apek_down(dido)

avatar

Posts : 8
Join date : 2008-06-20
Age : 28
Location : jb skudai

PostSubject: Re: PADAH MENIPU...   Fri Jun 20, 2008 7:13 am

nie lah padah menipu budak kecil lagi...

kan dah kena...
Back to top Go down
View user profile
CikChubby
Admin
Admin
avatar

Posts : 237
Join date : 2007-10-26

PostSubject: Re: PADAH MENIPU...   Fri Jun 20, 2008 9:06 pm

wakakaka....
kelakar gilak...
sapa la char yg jd budak kecik tu...
lurus yg amat
Back to top Go down
View user profile http://unknownguild2talk.forumotion.com
NiCk

avatar

Posts : 57
Join date : 2008-05-29

PostSubject: Re: PADAH MENIPU...   Sun Jun 22, 2008 5:14 pm

wakakak!!!
aku tersungkur jatuh gelak....adoi..cian pelakon budak tuh..
siot jer...sape2 ada pengalaman cani ms kecik2 dulu msti best..wahahahaha...
baguih artikel ko dido.. lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: PADAH MENIPU...   

Back to top Go down
 
PADAH MENIPU...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Welcome 2 UnKnowN Guild Forum :: Selamat Datang Ke UnKnowN Forum :: UnKnowN Forum Success-
Jump to: